Treningi

Treningi indywidualne 1:1, treningi dla dwóch osób oraz treningi dla grup zoorganizowanych (od kilku do kilkunastu osób). Treningi mogą odbywać się w sali lub w terenie. Zajęcia mogą obejmować - boks, przygotowanie motoryczne, trening wytrzymałościowo - siłowy, trening funkcjonalny. Zajęcia ustalane są w zależności od potrzeb, możliwości oraz wieku ćwiczących. Skróty z treningów bokserskich można zobaczyć na Instagramie:

Treningi Boksu dla dzieci oraz młodzieży. Trening ukierunkowany na podnoszenie poziomu sprawności ogólnej. Dużo ćwiczeń kształtujących koordynację, szybkość, gibkość oraz zwinność. Nauka i doskonalenie techniki ciosów, poruszania się na nogach, obron przed ciosami. Praca na przyrządach i przyborach takich jak: skakanki, drabinki koordynacyjne, worki bokserskie, różnego rodzaju piłki itp.

Treningi dla osób dorosłych, mężczyzn oraz kobiet. Zajęcia obejmują ćwiczenia w rękawicach bokserskich, fragmenty walki i sparingi zadaniowe, ćwiczenia na przyrządach i przyborach, takich jak worki i gruszki bokserskie, piłki refleksowe, skakanki, ciężarki o różnej masie, ekspandory gumowe, piłki lekarskie itp. Systematyczny trening pozwala przyswoić technikę bokserską (postawa bokserska, poruszanie się w ringu, ciosy oraz obrony), wpływa na podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, poprawę praktycznie wszystkich zdolności motorycznych. W niedługim czasie możemy zaobserwować poprawę wytrzymałości, siły, zwinności, przyśpieszenie przemiany materii, a także pozytywny wpływ treningu na nasze samopoczucie.

Next

Trener

Krzysztof Kwiatkowski - absolwent AWF w Krakowie, nauczyciel Wychowania Fizycznego. Trener Boksu II klasy, AIBA 1 Star coach. Instruktor odnowy biologicznej w sporcie, kulturystyki, pływania, piłki ręcznej oraz piłki nożnej.

Next

Napisz wiadomość

lub zadzwoń / wyślij SMS: +48 787877535 - jeżeli nie mogę odebrać - oddzwonię